Biuletyn Informacji Publicznej

FRSE

http://www.bip.gov.pl

Specjalisty FRSE

Nr ref.: 
SEKRETARIAT/ 14/ 2009

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
poszukuje kandydata na stanowisko:

Specjalisty FRSE

Główne zadania:

  • bieżąca obsługa sekretariatu,
  • prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • zarządzanie przepływem dokumentów
  • bieżące prace administracyjne

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia
  • biegła znajomość obsługi aplikacji biurowych szczególnie pakietu MS Office oraz sprzętu biurowego
  • znajomość języka angielskiego,
  • dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i pracy samodzielnej,
  • podstawowa znajomość struktury funduszy europejskich oraz specyfiki pracy w instytucji publicznej będzie dodatkowym atutem.
  • mile widziane doświadczenie w pracy biurowej

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • przyjazną atmosferę,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • stały rozwój zawodowy.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego z zaznaczeniem numeru referencyjnego do dnia 30.10.2009 roku na nasz adres:

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji (IV piętro)
ul. Mokotowska 43
00-551 Warszawa
lub pocztą elektroniczną: praca@frse.org.pl

Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.


Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:
,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 833 z dnia 21 sierpnia 1997r.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”

Podmiot udostępniający informacje: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Informację wytworzyła: Agnieszka Pietrzak
Informację wprowadził do BIP: Michał Chruściel
Data wytworzenia informacji: 28.10.2009 17:13
Data udostępnienia informacji: 28.10.2009 17:13
Data ostatniej aktualizacji: 23.11.2009 13:35