Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi
poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:
specjalistka/specjalista w Zespole Krajowego Centrum Europass i Euroguidance
nr referencyjny: FRSE/27/2025
Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 2
Obowiązki:
• obsługa administracyjno - biurowa zespołu, tj. ewidencja oraz prowadzenie wewnętrznego obiegu dokumentów (EZD), prowadzenie statystyk, obsługa wewnętrznych systemów informacji oraz ewidencji pracy, zamówień publicznych, realizacja obiegu dokumentów, obsługa korespondencji elektronicznej,
• jednoczesne prowadzenie wielu działań i projektów europejskich sieci Europass i Euroguidance wraz z realizacją zakontraktowanych, okresowych planów działania,
• wystąpienia publiczne w ramach organizacji wydarzeń, szkoleń, warsztatów w formie stacjonarnej „face to face” i on-line; w skali od 5 do 500 osób,
• tworzenie i redagowanie tekstów, w tym tworzenie postów, informacji prasowych, artykułów ulotek i pism,
• reprezentacja Zespołu w międzynarodowych działaniach europejskiej sieci Europass i Euroguidance – wystąpienia publiczne w języku angielskim,
• całościowa obsługa wydarzeń Europass i Euroguidance: wystąpienia publiczne, prowadzenie prezentacji, także w języku angielskim, konferencji, warsztatów, sesji szkoleniowych, targów.
Wymagamy:
• rozwiniętej znajomości języka angielskiego w wypowiedziach ustnych, czytaniu, mowie, piśmie (warunek konieczny!) z pełną zdolnością do analizy dokumentów programowych adekwatnych struktur Komisji Europejskiej, a także prowadzenia prezentacji, warsztatów, wystąpień, obecności na stoiskach promocyjnych, przygotowania artykułów i swobodnych wypowiedzi w języku angielskim, a także odwagi wypowiadania się w tym języku obcym - minimum B2, optymalnie C1 - aktualny certyfikat bardzo mile widziany,
• wykształcenia wyższego II stopnia – potwierdzone dyplomem magisterskim, z zakresu doradztwa zawodowego, europeistyki, stosunków międzynarodowych, filologii angielskiej, organizacji międzynarodowych, prawa europejskiego,
• doświadczenia w realizacji podobnych obowiązków min. 2 lata, potwierdzonego dokumentami zatrudnienia,
• czynnego prawa jazdy kategorii „B” oraz gotowości do krajowych i zagranicznych wyjazdów
w delegacje (warunek konieczny!)
• sumienności, samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur,
• umiejętności tworzenia i redakcji tekstów,
• dobrej znajomości pakietu MS Office, szczególnie Word, Excell, Powerpoint,
• wiedzy ogólnej o integracji europejskiej,
• znajomości na poziomie użytkownika mediów społecznościowych, szczególnie Facebook, Linkedin,
• rozwiniętych zdolności komunikacyjnych.
Dodatkowymi atutami będą:
• znajomość HTML, szczególnie HTML + CSS (bez JS) w strukturze XML EDC,
• doświadczenie w obsłudze systemów typu CMS, np. Wordpress i podobne, a także posługiwanie się aplikacjami graficznymi, np. Canva,
• komunikatywna znajomość (minimum B1 każdego języka poza wymaganymi polskimi i angielskim,
• potwierdzone zaświadczeniem lub referencjami doświadczenie z zakresu wystąpień publicznych, prowadzenia prezentacji, szkoleń i warsztatów,
• znajomość sektora edukacji zawodowej w Polsce, szczególnie styczność z mobilnością edukacyjną, np. w Programie Erasmus+ oraz funkcjonowania unijnych programów edukacyjnych UE,
• doświadczenie w pracy z młodzieżą, udzielanie konsultacji z planowania kariery zawodowej
i rozwoju osobistego.
Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
• zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
• prywatna opieka medyczna,
• dofinansowanie aktywności sportowej,
• szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
• dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
• elastyczny czas pracy,
• dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
• możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 03 września 2025 r.
Aby aplikować na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola, dołączając swoje CV oraz list motywacyjny.
Informację wytworzyła: Karolina Górecka
Informację wprowadził do BIP:
Data wytworzenia informacji: 20.08.2025 14:59
Data udostępnienia informacji: 20.08.2025 14:59
Data ostatniej aktualizacji: 20.08.2025 15:00