Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1
Obowiązki:
- Nadzór kierowniczy nad zespołami pracowniczymi zajmującymi się obsługą administracyjną projektów finansowanych z programu Erasmus+, w tym identyfikowanie procesów wynikających z działań podległych komórek, określanie pól ryzyka i ustalanie własnych regulacji niezbędnych do sprawnego funkcjonowania zespołów;
- Podejmowanie samodzielnych decyzji finansowych i merytorycznych w zakresie zgodnym z imiennymi upoważnieniami oraz procedurami wewnętrznymi Fundacji, w tym decyzji związanych z rozliczeniami i kontrolą merytoryczną między Fundacją jako dysponentem środków unijnych i krajowych przeznaczonych na rozwój edukacji a wnioskodawcami i beneficjentami programów korzystającymi z tych środków;
- Przygotowywanie rocznych planów pracy i sprawozdań oraz innych planów i raportów związanych ze specyfiką działalności podległych komórek organizacyjnych, w tym planów dotyczących budżetu operacyjnego;
- Opiniowanie opracowań i dokumentów krajowych oraz zagranicznych z zakresu zagadnień zbieżnych z obszarem tematycznym pionu Kształcenie Zawodowe i Edukacja Dorosłych;
- Dbałość o zgodne z polityką Fundacji realizowanie procedur wewnętrznych i wymogów formalno-prawnych polskich i zagranicznych instytucji kontrolnych, m.in. Komisji Europejskiej i odpowiednich ministerstw;
- Reprezentowanie Fundacji na zewnątrz na spotkaniach krajowych i zagranicznych związanych z zarządzaniem programem Erasmus+ oraz udział w grupach eksperckich KE i odpowiednich ministerstw;
- Współpraca i wymiana doświadczeń z kierownictwem komórek organizacyjnych Narodowych Agencji Programu Erasmus+ w pozostałych krajach UE odpowiedzialnych za realizację podobnych celów;
- Realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora Programu Erasmus+.
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego I i/lub II stopnia (mile widziane z zakresu ekonomii, administracji publicznej, zarządzania);
- minimum pięcioletniego doświadczenia w pracy na stanowiskach kierowniczych i/lub zarządczych;
- minimum dziesięcioletniego doświadczenia w pracy w podmiotach/instytucjach działających w obszarze rynku pracy i szkoleń lub rozwoju nauki i edukacji;
- minimum pięcioletniego doświadczenie w zakresie zarządzania środkami europejskimi;
- minimum pięcioletniego doświadczenia w zakresie zarządzania ogólnopolskimi projektami realizowanymi w ramach programów UE;
- eksperckiej wiedzy dotyczącej obszaru kształcenia zawodowego i edukacji dorosłych;
- znajomości sektora szkolnictwa zawodowego w Polsce i pozostałych krajach UE;
- znajomości problematyki pozaformalnego podnoszenia kompetencji zawodowych osób dorosłych;
- doświadczenia i umiejętności w zakresie wystąpień publicznych;
- doskonale rozwiniętych umiejętności planowania oraz analitycznego i strategicznego myślenia;
- doskonałych zdolności organizacyjnych, samodzielności i konsekwencji w działaniu;
- wysokiej motywacji w realizacji celów zawodowych;
- znajomości języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku;
- pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie do g. 16.00 dnia 8 sierpnia 2016 r. pocztą elektroniczną na adres: praca@frse.org.pl:
- CV w języku polskim wg wzoru Europass (wraz z numerem referencyjnym),
- Listu motywacyjnego (prosimy o podanie w przybliżeniu minimalnego wynagrodzenia netto jakie Kandydat oczekuje otrzymywać na tym stanowisku)
W temacie wiadomości mailowej prosimy o wpisanie numeru referencyjnego.
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015. poz. 2135 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”
Informację wytworzyła: Justyna Sztukowska
Informację wprowadziła do BIP: Justyna Sztukowska
Data wytworzenia informacji: 01.08.2016 17:07
Data udostępnienia informacji: 01.08.2016 17:07
Data ostatniej aktualizacji: 09.08.2016 15:48