Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi
poszukuje Kandydatek/ów na stanowisko:
ekspert w Biurze promocji i komunikacji / w zespole Upowszechniania i European Language Label
nr referencyjny: FRSE/20/2025
Miejsce pracy: Warszawa
Liczba wakatów: 1
Obowiązki:
• realizacja działań związanych z dostosowaniem stron i serwisów internetowych oraz publikacji cyfrowych tworzonych w ramach działalności FRSE zgodnie z wymogami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
• przygotowywanie i realizacja audytów dostępności cyfrowej stron internetowych, materiałów multimedialnych oraz publikacji cyfrowych FRSE;
• przygotowywanie i wdrażanie rekomendacji z dziedziny dostępności cyfrowej;
• przygotowywanie oraz aktualizacja deklaracji dostępności;
• współpraca i konsultacje z osobami odpowiedzialnymi za projektowanie i tworzenie rozwiązań cyfrowych, w tym serwisów internetowych, aplikacji webowych i innych systemów informatycznych;
• wsparcie zespołów programistycznych w poprawie błędów dostępności;
• współpraca z zespołami FRSE odpowiedzialnymi za promocję i komunikację;
• wsparcie pracowników FRSE w przygotowywaniu dostępnych cyfrowo dokumentów;
• tworzenie wewnętrznych instrukcji i wytycznych w zakresie dostępności cyfrowej.
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego magisterskiego;
• min. 2 letniego doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji stron internetowych oraz publikacji cyfrowych uwzględniających wymogi ustawy z dn. 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
• znajomości HTML, CSS, JavaScript i PHP;
• znajomości języka angielskiego na poziomie C1;
• bardzo dobrej znajomości standardów WCAG 2.1;
• bardzo dobrej znajomości programów pakietów Adobe Creative Cloud;
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
• umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
• samodzielności w organizacji pracy własnej, pod presją czasu, w zmieniających się warunkach;
• planowania zadań w średnim i długim horyzoncie czasowym;
• dyscypliny w przestrzeganiu terminów i procedur.
Dodatkowe atuty:
• ukończony kurs lub studia podyplomowe związane z audytem dostępności cyfrowej;
• znajomość frameworku Laravel.
Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
• zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
• prywatna opieka medyczna,
• dofinansowanie aktywności sportowej,
• szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
• dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
• elastyczny czas pracy,
• dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
• możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 17 lipca 2025 r.
W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola.
Informację wytworzyła: Karolina Górecka
Informację wprowadził do BIP:
Data wytworzenia informacji: 09.07.2025 15:25
Data udostępnienia informacji: 09.07.2025 15:25
Data ostatniej aktualizacji: 09.07.2025 15:27