Biuletyn Informacji Publicznej

FRSE

http://www.bip.gov.pl

Ekspert merytoryczny ds. dostępności/ Ekspert merytoryczny ds. monitorowania/ Ekspert merytoryczny ds. analiz

Nr ref.: 
FRSE/63/2024

Fundacja Rozwoju Sytemu Edukacji jest pracodawcą równych szans w zatrudnieniu.

Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE) zaprasza do składania aplikacji na stanowiska ekspertów merytorycznych w ramach realizacji projektu:


FRSE/63/2024
Miejsce pracy: Warszawa,
Liczba wakatów: 3 wakaty,
Stanowiska:
Ekspert merytoryczny ds. dostępności
Ekspert merytoryczny ds. monitorowania
Ekspert merytoryczny ds. analiz

1. Ekspert merytoryczny ds. dostępności
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
• Przygotowanie materiałów projektowych zgodnie z wytycznymi WCAG.
•Weryfikacja materiałów pod kątem dostosowania do wytycznych WCAG i zasady uniwersalnego projektowania.
• Przygotowanie wydarzeń w projekcie w sposób zapewniający dostępność dla osób z różnymi potrzebami.
• Opracowanie materiałów i instrukcji dla organizatorów wydarzeń projektowych.
Minimalne wymagania:
• Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki humanistyczne).
• Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w pracy związanej z przygotowywaniem i/lub weryfikacją materiałów zgodnych z wytycznymi WCAG.
• Znajomość zagadnień uniwersalnego projektowania oraz edukacji formalnej i poza formalnej.
• Doświadczenie w organizacji wydarzeń edukacyjnych.
• Doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji do postępowań przetargowych.
2. Ekspert merytoryczny ds. monitorowania
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
• Opracowanie wkładu merytorycznego do koncepcji monitorowania oraz współpraca przy tworzeniu narzędzi monitorujących.
•Konsultacje dla zespołu monitorującego w zakresie wykorzystywania narzędzi monitorujących.
• Współpraca z innymi specjalistami ds. monitorowania.
•  Konsolidacja działań monitorujących.
Minimalne wymagania:
•  Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki humanistyczne).
•  Znajomość zagadnień uczenia się przez całe życie, edukacji formalnej i poza formalnej.
•  Doświadczenie w organizacji wydarzeń edukacyjnych.
•  Umiejętność opracowywania materiałów merytorycznych z zakresu edukacji.
3. Ekspert merytoryczny ds. analiz
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
•   Analiza merytoryczna i opiniowanie raportów wynikających z monitorowania.
•  Weryfikacja raportów i sprawozdań z projektów wojewódzkich realizowanych w ramach KPO.
•   Współpraca z ekspertami ds. wniosków i raportów.
•   Konsolidacja działań ekspertów ds. wniosków i raportów.
Minimalne wymagania:
•   Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki humanistyczne).
•  Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie uczenia się przez całe życie i/lub edukacji formalnej i/lub poza formalnej.
•   Umiejętność opracowywania materiałów merytorycznych w obszarze edukacji.
•   Kompetencje analityczne w zakresie analizy danych.
Oferujemy:
•   możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku;
•   pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne;
•   atrakcyjne warunki zatrudnienia.

Jeśli Pani/Pan jest osobą z niepełnosprawnością, może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu. Prosimy wraz z dokumentami aplikacyjnymi złożyć kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.



Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji do dnia 06 stycznia 2025 r. 
W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola.

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=3cbcd1114c1244a3b2035087618fa0a2

Podmiot udostępniający informacje: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Informację wytworzyła: Karolina Górecka
Informację wprowadził do BIP:
Data wytworzenia informacji: 11.12.2024 10:09
Data udostępnienia informacji: 11.12.2024 10:09
Data ostatniej aktualizacji: 18.12.2024 10:09