Wersja segmentu Główny specjalista ds. jakości pełnomocnik ds. systemu zarządzania jakością z dnia czw., 10/01/2009 - 11:35
Nr ref.:
Nr ref. FRSE/ZJ/03/2009 Poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
_Nr ref. FRSE/ZJ/03/2009_
- Wykształcenie wyższe techniczne.
- Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze zarządzania jakością.
- Przynajmniej 2-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów zarządzania jakością ISO 9001:2000.
- Uprawnienia, potwierdzone certyfikatem, do prac związanych z wdrażaniem i utrzymywaniem systemu zarządzania jakością oraz przeprowadzania audytów wewnętrznych.
- Posiadanie umiejętności kierowania zespołami wdrożeniowymi systemów zarządzania jakością.
- Posiadanie certyfikatu audytora wewnętrznego SZJ, doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu audytów wewnętrznych SZJ.
- Umiejętność efektywnego wdrażania zmian systemowych.
- Znajomość programów modelowania, symulacji i analizy procesów biznesowych (np.ARIS, iGrafx).
- Znajomość zagadnień Business Process Managament.
- Bardzo dobra znajomość MS Office.
- Rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
- Dobra organizacja pracy.
- Samodzielność oraz komunikatywność.
- Znajomość systemów: Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg normy PN-ISO/IEC 27001:2007 oraz Zarządzania Ciągłością Działania wg normy BS 25999-2:2007.
- Znajomość Total Quality Management, Six Sigma.
- Perspektywę rozwoju zawodowego i zaspokojenia ambicji zawodowych.
- Możliwość szkoleń.
- Przyjazną atmosferę pracy.
Podmiot udostępniający informacje: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Informację wytworzyła: Agnieszka Pietrzak
Informację wprowadził do BIP: Michał Chruściel
Data wytworzenia informacji: 19.02.2009 11:06
Data udostępnienia informacji: 19.02.2009 11:06
Data ostatniej aktualizacji: 27.10.2009 16:28
Informację wytworzyła: Agnieszka Pietrzak
Informację wprowadził do BIP: Michał Chruściel
Data wytworzenia informacji: 19.02.2009 11:06
Data udostępnienia informacji: 19.02.2009 11:06
Data ostatniej aktualizacji: 27.10.2009 16:28