Biuletyn Informacji Publicznej

FRSE

http://www.bip.gov.pl

Wersja segmentu Pracownik HelpDesk z dnia śr., 10/28/2009 - 14:52

Nr ref.: 
Nr ref. FRSE / OA / 02/ 2008
Pracownik HelpDesk Nr ref. FRSE / OA / 02/ 2008 Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji z siedzibą w Warszawie poszukuje pracownika w dziale HelpDesk Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office 2003
  • bardzo dobra znajomość Windows XP i 2000 na poziomie administracji stacją roboczą
  • znajomość zagadnień i konfiguracji sieci LAN w Windows XP i 2000
  • znajomość zagadnień dotyczących współdzielenia zasobów (plików, drukarek)
  • znajomość obsługi sprzętu biurowego i eksploatacji
  • podstawowa znajomość budowy i zasady działania komputera
  • umiejętność diagnozowania problemów
Oferujemy: - stałe zatrudnienie w biurze fundacji w Warszawie - miłą atmosferę pracy Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV z zaznaczonym numerem referencyjnym (Nr ref. FRSE/OA/02/2008) do dnia 25 stycznia 2008 r. pocztą elektroniczną na adres: praca@frse.org.pl Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 833 z dnia 21 sierpnia 1997r.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”
Podmiot udostępniający informacje: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Informację wytworzyła: Agnieszka Pietrzak
Informację wprowadził do BIP: Michał Chruściel
Data wytworzenia informacji: 09.01.2008 10:58
Data udostępnienia informacji: 09.01.2008 10:58
Data ostatniej aktualizacji: 28.10.2009 14:55