Biuletyn Informacji Publicznej

FRSE

http://www.bip.gov.pl

Wersja segmentu nabór na stanowisko specjalisty ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (social media) z dnia pt., 09/23/2016 - 13:38

Nr ref.: 
FRSE/18/2016

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji

zarządzającą kilkunastoma międzynarodowymi i krajowymi programami edukacyjnymi

poszukuje Kandydatek/tów na stanowisko:

 

specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
i zewnętrznej

 w Zespole Promocji i Komunikacji

Nr ref. FRSE//18/2016

Miejsce pracy: Warszawa

Liczba wakatów: 1

Obowiązki:

  • realizacja polityki medialnej Fundacji i obsługa wydarzeń w tym:

o   budowanie relacji z klientami oraz użytkownikami platform społecznościowych;

o   samodzielne prowadzenie kampanii społecznościowych;

o   organizacja transmisji na żywo za pośrednictwem kanałów internetowych z wydarzeń;

o   tworzenie i opracowanie dokumentacji fotograficznej z wydarzeń typu spotkania, konferencje, warsztaty, szkolenia itp. oraz fotografii portretowych na potrzeby publikacji i wydawnictw;

o   organizacja webinariów w ramach dzielenia się wiedzą pracowników i beneficjentów Fundacji.

  • współpraca z zespołami programowymi Fundacji w zakresie organizacji imprez, akcji promocyjnych oraz konferencji;
  • praca z narzędziami do monitorowania i analizy danych;
  • współpraca przy tworzeniu i realizacji polityki komunikacji wewnętrznej w Fundacji.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego magisterskiego (mile widziane z zakresu PR, dziennikarstwo, socjologia, marketing);
  • minimum rok doświadczenia w tworzeniu strategii komunikacji w social media oraz w prowadzeniu komunikacji marek w mediach społecznościowych;
  • znajomości zasad moderacji społeczności internetowych;
  • wysoko rozwiniętych umiejętności obsługi nowoczesnych mediów i technologii komunikacyjnych;
  • umiejętności graficznych – znajomość pakietu Adobe na poziomie co najmniej podstawowym;
  • znajomości trendów w mediach cyfrowych i ich wykorzystania w marketingu;
  • umiejętność tworzenia tekstów angażujących użytkowników oraz tzw. „lekkie pióro";
  • podstawowej znajomość zagadnień z zakresu prawa autorskiego, prawa prasowego i rynku mediów;
  • doświadczenia w tworzeniu dokumentacji fotograficznej wydarzeń w tym wykonywania i obróbki graficznej zdjęć;
  • podstawowej znajomości Google Analytics;
  • podstawowej  znajomości Wordpressa i HTMLa;
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
  • doskonale rozwiniętych zdolności organizacyjnych;
  • umiejętności pracy w zespole, zwłaszcza interdyscyplinarnym;
  • łatwości nawiązywania kontaktów i umiejętności współpracy;
  • łatwości w dzieleniu się wiedzą oraz informacjami;
  • samodzielności i umiejętności organizacji pracy własnej;
  • dyscypliny w przestrzeganiu procedur administracyjnych;
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office.

Oferujemy:

 

  • możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku;
  • pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne;
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie do g. 16.00 dnia 7 października 2016 r. pocztą elektroniczną na adres: praca@frse.org.pl:

·        CV w języku polskim wg wzoru Europass (wraz z numerem referencyjnym)

·        Listu motywacyjnego (prosimy o podanie w przybliżeniu minimalnego wynagrodzenia netto jakie Kandydat oczekuje otrzymywać na tym stanowisku)

W temacie wiadomości mailowej prosimy o wpisanie numeru referencyjnego.

Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2015. poz. 2135 z późn. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”

Podmiot udostępniający informacje: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Informację wytworzyła: Justyna Sztukowska
Informację wprowadziła do BIP: Justyna Sztukowska
Data wytworzenia informacji: 23.09.2016 13:38
Data udostępnienia informacji: 23.09.2016 13:38
Data ostatniej aktualizacji: 07.10.2016 15:12