Wersja segmentu specjalista ds. promocji i informacji (grafik/webdesigner) z dnia czw., 01/15/2015 - 09:29
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, Narodowa Agencja Programu Erasmus+ (fundacja Skarbu Państwa) zarządzająca kilkunastoma edukacyjnymi programami europejskimi
poszukuje Kandydatów na stanowisko:
specjalista ds. promocji i informacji
(grafik/webdesigner - w zakresie projektów graficznych na potrzeby stron www, neswletterów on-line, e-booków oraz tradycyjnych projektów drukarskich)
nr ref. : FRSE/ZPiI/02/2015
Miejsce pracy: Warszawa
Liczba etatów: 1
Obowiązki:
- tworzenie materiałów graficznych na potrzeby promocyjno-informacyjnej obecności FRSE i realizowanych przez fundację działań w Internecie (m.in. stron www, newsletterów on-line, e-booków, infografik);
- realizacja projektów graficznych przy wykorzystaniu szablonów (m.in. stron www, newsletterów on-line, infografik, innych plików drukarskich);
- samodzielne prowadzenie projektów wydawniczych (w tym m.in.: współpraca z autorami, korektorami i drukarniami);
- współpraca z zespołami projektowymi – autorami tekstów i szefami projektów w zakresie tworzenia i realizacji projektów graficznych (np. reklamowych) na potrzeby obecności programów i realizowanych przez nie działań w Internecie;
- obróbka cyfrowa zdjęć (na potrzeby Internetu i do druku).
Oczekiwania:
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (lub prowadzenia działalności o podobnym charakterze),
- dobrze rozwinięte umiejętności graficzne (m.in. znajomość kompozycji, typografii w druki i Internecie; doświadczenie w projektowaniu grafiki na potrzeby stron internetowych;znajomość obróbki cyfrowej zdjęć),
- bardzo dobra znajomość programów graficznych pakietu Adobe CS6 (Photoshop, Illustrator, InDesign) i Adobe Acrobat Professional;
- dobra znajomość pakietu MS Office (w tym zaawansowanych możliwości programów PowerPoint i Word) oraz programu CorelDRAW
- doświadczenie w DTP (w m.in. tym doświadczenie w przygotowaniu plików do druku);
- zdolności komunikacyjne szczególnie w obszarze zbierania informacji i współpracy z klientami wewnętrznymi;
- doświadczenie w pracy zespołowej i projektowej;
- wysoki poziom kreatywności i umiejętność organizacji pracy własnej, zmysł estetyczny.
Mile widziana:
- znajomość obsługi mediów społecznościowych (np. Facebook, Pinterest, Animoto, Prezi, Flickr, Issuu);
- znajomość narzędzi i technik związanych z e-mail marketingiem (np. programu do wysyłki newsletterów i mailingów - FreshMail)
- podstawowa obsługa stron internetowych (CMS Wordpress);
- umiejętność tworzenia animacjii w programie Adobe Flash.
Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku;
- pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne;
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- prywatną opiekę medyczną.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie do dnia 2015-01-25 pocztą elektroniczną na adres: praca@frse.org.pl:
- CV w języku polskim wg wzoru Europass (http://europass.org.pl/dokumenty/curriculum-vitae/) wraz z numerem referencyjnym
- Listu motywacyjnego
- Portfolio zrealizowanych projektów
W temacie wiadomości mailowej prosimy o wpisanie numeru referencyjnego. Prosimy o podanie w liście motywacyjnym minimalnego wynagrodzenia netto oczekiwanego na tym stanowisku.
Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn.zm). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania. Wyrażam zgodę na zachowanie mojego CV i innych dokumentów aplikacyjnych przez okres 4 miesięcy od zakończenia rekrutacji dla potrzeb związanych z ewentualnym przyszłym procesem rekrutacji, zgodnie z wyżej wymienioną ustawą.”
Informację wytworzyła: Justyna Sztukowska
Informację wprowadziła do BIP: Justyna Sztukowska
Data wytworzenia informacji: 14.01.2015 17:43
Data udostępnienia informacji: 14.01.2015 17:43
Data ostatniej aktualizacji: 27.01.2015 10:58