Biuletyn Informacji Publicznej

FRSE

http://www.bip.gov.pl

Wersja segmentu specjalista ds. obsługi programu Erasmus+ z dnia wt., 03/11/2014 - 16:03

Nr ref.: 
FRSE/ERA/05/2014

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji wspierająca rozwój edukacji w Polsce

poszukuje Kandydatów na stanowisko:

specjalista ds. obsługi programu Erasmus+

nr ref. : FRSE/ERA/05/2014

Miejsce pracy: Warszawa

Liczba etatów: 2-4 w różnych sektorach programu Erasmus+

Obowiązki:

  • prace przy przygotowaniu konkursu wniosków dla programu Erasmus+ w tym doradztwo dla wnioskodawców,
  • obsługa procesu selekcji w tym przeprowadzanie oceny formalnej,  jakościowej i weryfikacji budżetu,
  • obsługa procesu dofinansowania w tym:

- zawieranie umów z beneficjentami i wypłaty należności,
- ocena raportów beneficjentów,
- monitorowanie przebiegu realizacji umów, konsultowanie beneficjentów, w tym spotkania i wizyty monitoringowe oraz prowadzenie stosownej komunikacji,
- rejestrowanie przebiegu procesu, bieżąca obsługa baz danych i narzędzi informatycznych wykorzystywanych w związku z realizacją programu,

  • przygotowywanie, prowadzenie prezentacji i szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców i beneficjentów programu,
  • opracowywanie planów, raportów i analiz  w tym  merytorycznych,  finansowych i statystycznych oraz tekstów promocyjnych, poradnikowych i upowszechniających efekty zrealizowanych projektów ,
  • współpraca z zewnętrznymi organizacjami i instytucjami wpierającymi edukację,
  • obsługa administracyjna zespołu ekspertów ECVET.

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego magisterskiego,
  • doświadczenia w pracy w obszarze obsługi wniosków o dofinansowanie i raportów z działań, zwłaszcza w obszarze edukacji, w tym doświadczenie w ocenie wniosków i raportów,
  • znajomości systemu edukacji w Polsce i pozostałych krajach UE – priorytetów i wyzwań, terminologii polskiej i angielskiej, atutem będzie wykształcenie potwierdzające tę znajomość,
  • wysokiego poziomu zdolności analitycznych, umiejętności formułowania wniosków, oraz zestawień statystycznych,
  • umiejętności samodzielnego tworzenia tekstów, w tym sporządzania planów i raportów,
  • umiejętności organizacji pracy własnej, samodzielności i dyscypliny w przestrzeganiu procedur administracyjnych i terminów,
  • doskonale rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych w mowie i piśmie oraz umiejętności i doświadczenia w pracy zespołowej i projektowej,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej średniozaawansowanym (mile widziane B2 lub C1),
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office szczególnie programu MS Excel i MS Word oraz umiejętności pracy z różnymi narzędziami TIK i bazami danych,
  • dyspozycyjności w zakresie wyjazdów służbowych.

Oferujemy:

•   możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku;

•   pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne;

•   atrakcyjne warunki zatrudnienia;

•   prywatną opiekę medyczną.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie do dnia  19.03.2014 r. pocztą elektroniczną na adres: praca@frse.org.pl:

•   CV w języku polskim wg wzoru Europass (http://europass.frse.org.pl/europass-cv) wraz z numerem referencyjnym

•   Listu motywacyjnego

W temacie wiadomości mailowej prosimy o wpisanie numeru referencyjnego. Prosimy o podanie w liście motywacyjnym minimalnego wynagrodzenia netto oczekiwanego na tym stanowisku. Prosimy także o wskazanie obszaru zainteresowań zawodowych związanych z edukacją (sektora programu Erasmus+).

Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z przepisami ustawy z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn.zm). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”

Podmiot udostępniający informacje: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Informację wytworzyła: Justyna Sztukowska
Informację wprowadziła do BIP: Justyna Sztukowska
Data wytworzenia informacji: 11.03.2014 16:02
Data udostępnienia informacji: 11.03.2014 16:02
Data ostatniej aktualizacji: 19.03.2014 17:47