Wersja segmentu redaktor/specjalista ds. mediów społecznościowych w Zespole Eurodesk z dnia śr., 04/02/2025 - 15:51
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji, poszukuje kandydatów na stanowisko:
redaktor/specjalista ds. mediów społecznościowych w Zespole Eurodesk
Nr ref.: FRSE/11/2025
Miejsce pracy: Warszawa,
Liczba wakatów: 1,
Obowiązki:
• zarządzanie zawartością witryny Eurodesk Polska i Europejskiego Portalu Młodzieżowego, w tym tworzenie, redagowanie i tłumaczenie newsów oraz artykułów publikowanych na obu witrynach,
• tworzenie, redagowanie i wysyłanie newsletterów Eurodesk Polska,
• samodzielne prowadzenie projektów wydawniczych – publikacji, ulotek, newsletterów (opracowanie tekstów, redakcja, współpraca z autorami, korektorami, grafikami i drukarnią, etc),
• opracowywanie autorskich materiałów (filmowych, zdjęciowych, graficznych) na potrzeby mediów społecznościowych Eurodesk Polska,
• prowadzenie profili Eurodesk Polska w mediach społecznościowych (Instagram, Facebook), publikowanie postów, rolek, instastories, zarządzanie płatnymi kampaniami, analiza efektywności działań prowadzonych w mediach społecznościowych,
• koordynacja projektów informacyjnych („Time to Move”, Europejski Tydzień Młodzieży, etc.).
Oczekiwania:
• wykształcenie wyższe licencjackie, mile widziane specjalizacje: dziennikarstwo, public relations, europeistyka lub podobne,
• minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• umiejętność pisania i redagowania tekstów,
• znajomość programów/aplikacji do tworzenia i montowania materiałów video,
• gotowość do występowania (udostępniania wizerunku) w materiałach promocyjno-informacyjnych Eurodesk Polska publikowanych w mediach społecznościowych;
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
• łatwość nawiązywania kontaktów oraz umiejętność występowania publicznego;
• wysoki poziom kreatywności i umiejętność organizacji pracy własnej,
• dobra znajomość pakietu MS Office,
• znajomość programu Adobe InDesign, Photoshop oraz pracy z narzędziami generatywnej sztucznej inteligencji będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
• zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• pracę w prestiżowej instytucji realizującej istotne cele społeczne,
• prywatna opieka medyczna,
• dofinansowanie aktywności sportowej,
• szkolenia oraz bezpłatne lekcje języka angielskiego w siedzibie firmy,
• dofinansowanie wypoczynku z ZFŚS oraz biletów na wydarzenia kulturalne,
• elastyczny czas pracy,
• dodatkowa składka pracodawcy na PPK,
• możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.
Zainteresowanych kandydatów i kandydatki prosimy o przesłanie aplikacji do 16 kwietnia 2025 r.
W celu aplikowania na to stanowisko, kliknij w poniższy link i wypełnij wymagane pola.
Informację wytworzyła: Karolina Górecka
Informację wprowadził do BIP:
Data wytworzenia informacji: 02.04.2025 15:51
Data udostępnienia informacji: 02.04.2025 15:51
Data ostatniej aktualizacji: 18.04.2025 12:32