IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający
przewiduje możliwość dokonywania zmian, w następujących przypadkach:
1) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu
realizacji
i wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości Umowy – w
przypadku,
gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem postanowień innych
umów mających bezpośredni związek z niniejszą umową, w tym umów
zawartych pomiędzy Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi lub
następstwem, w przypadku,
gdy zmiany te nie były znane w dniu zawarcia Umowy,
2) w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu
realizacji
i wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości Umowy,
w przypadku konieczności zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych
rozwiązań,
niż wskazane pierwotnie w Przedmiocie Umowy ze względu na zmiany
powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w przypadku gdy okoliczności
te nie były znane w dniu zawarcia Umowy,
3) w zakresie Przedmiotu Umowy w przypadku zastosowania ulepszeń w
stosunku
do Przedmiotu Umowy, gdy przyniosą one wymierne korzyści Zamawiającemu,
a nie zmieniają wartości Umowy.
4) w zakresie terminu realizacji Umowy, Przedmiotu Umowy (w tym sposobu
realizacji)
w przypadku, prac nad uchwaleniem lub nowelizacją powszechnie
obowiązujących przepisów prawa, które może mieć wpływ na realizację
Umowy, a przewidywany kierunek zmian wskazuje na potrzebę wstrzymania,
zawieszenia lub ograniczenia świadczeń stanowiących Przedmiot Umowy w
oczekiwaniu na dokonanie zmian w przepisach prawa,
5) w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), przy
niezmiennym poziomie wynagrodzenia, jeśli dzięki zmianom nastąpi poprawa
wydajności, jakości prac związanych
z Przedmiotem Umowy;
6) w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), wynagrodzenia
w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z części prac w następstwie
wystąpienia okoliczności, które nie były znane w momencie zawarcia
Umowy, oraz których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia
Umowy. W takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy ulega zmniejszeniu
proporcjonalnie do zmiany zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia;
7) w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), w wyniku
zmian
w strukturze lub organizacji Zamawiającego mających wpływ na zakres
prac Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec
podwyższeniu, a w razie ograniczenia zakresu prac ulega proporcjonalnemu
zmniejszeniu,
8) w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu
realizacji
oraz pozostałych elementów Umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej
uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej pierwotnymi
postanowieniami;
9) w zakresie zmian doprecyzowujących treść Umowy, jeżeli potrzeba ich
wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie
można usunąć w inny sposób,
a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy
w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów,
10) w zakresie terminu obowiązywania Umowy poprzez jego wydłużenie, z
zachowaniem niezmiennego poziomu wynagrodzenia, w sytuacji gdy taka
zmiana umożliwi realizację
w większym zakresie,
11) w zakresie zmian podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, w
przypadku,
gdy zmiana ta nie pogorszy jakości świadczeń, do których zobowiązany
jest Wykonawca
lub zmiana ta jest niezbędna w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu
Umowy,
12) w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającej ze zmiany
przepisów dotyczących stawki podatku VAT:
a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie kosztów
wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość
proporcjonalnego zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą
ze zmian stawki podatku VAT;
b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT powodującej zmniejszenie
kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje
możliwość zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze
zmian stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-05-13, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: