IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA DRUKU | 70,00 |
CENA DODATKOWEGO USZLACHETNIENIA OKŁADKI | 5,00 |
CENA DYSTRYBUCJI | 10,00 |
TERMIN REALIZACJI | 15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zmiany postanowień zawartej umowy względem treści oferty, dokonane na
podstawie art. 144 Ustawy Pzp, wymagają formy pisemnej pod rygorem
nieważności i mogą być dokonane tylko za zgodną wolą Stron. Wystąpienie
którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust. 2 nie stanowi
zobowiązania Stron do zmiany niniejszej Umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian, o których mowa w
ust. 1
w następujących przypadkach:
1) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji) oraz terminu
realizacji, w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie
następstwem postanowień innych umów mających bezpośredni związek z
niniejszą umową, w tym umów zawartych pomiędzy Zamawiającym a
instytucjami nadzorującymi lub następstwem, w przypadku, gdy zmiany te
nie były znane w dniu zawarcia umowy,
2) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu
realizacji
i wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości Umowy,
w przypadku konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych
rozwiązań, niż wskazane pierwotnie w przedmiocie Umowy ze względu na
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w przypadku gdy
okoliczności te nie były znane w dniu zawarcia Umowy,
3) w zakresie terminu realizacji Umowy, przedmiotu umowy (w tym sposobu
realizacji) w przypadku, prac nad uchwaleniem lub nowelizacją
powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które może mieć wpływ na
realizację Umowy, a przewidywany kierunek zmian wskazuje na potrzebę
wstrzymania, zawieszenia lub ograniczenia świadczeń stanowiących
przedmiot umowy w oczekiwaniu na dokonanie zmian w przepisach prawa,
4) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), przy
niezmiennym poziomie wynagrodzenia, jeśli dzięki zmianom nastąpi poprawa
wydajności, jakości prac związanych z przedmiotem Umowy;
5) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), wynagrodzenia
w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z części prac w następstwie
wystąpienia okoliczności, które nie były znane w momencie zawarcia
umowy, oraz których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia
umowy. W takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy ulega zmniejszeniu
proporcjonalnie do zmiany zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia;
6) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), w wyniku
zmian
w strukturze lub organizacji Zamawiającego mających wpływ na zakres prac
Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec
podwyższeniu, a w razie ograniczenia zakresu prac ulega proporcjonalnemu
zmniejszeniu,
7) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu
realizacji oraz pozostałych elementów Umowy w przypadku wystąpienia siły
wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej
pierwotnymi postanowieniami;
8) w zakresie zmian doprecyzowujących treść Umowy jeżeli potrzeba ich
wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie
można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie
rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji
jej zapisów,
9) w zakresie terminu obowiązywania Umowy poprzez jego wydłużenie,
z zachowaniem niezmiennego poziomu wynagrodzenia, w sytuacji gdy taka
zmiana umożliwi realizację w większym zakresie,
10) w zakresie zmian podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, w
przypadku gdy zmiana ta nie pogorszy jakości świadczeń, do których
zobowiązany jest Wykonawca lub zmiana ta jest niezbędna w celu
prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy,
3. Strony zobowiązują się, iż każdorazowo dokonają zmiany wynagrodzenia
należnego Wykonawcy na mocy Umowy, dokonanej w formie pisemnego aneksu
pod rygorem nieważności, w przypadku wystąpienia jednej ze zmian
przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień
publicznych, tj. zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości
minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z
dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wy-nagrodzeniu za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów
kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o
pracowniczych planach kapitałowych.
4. Aneks, o którym mowa w ust. 3 powyżej, wchodzić będzie każdorazowo w
życie z dniem wejścia w życie zmian przepisów, o których mowa w ust. 3
pkt. 1) - 4),
5. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt 1) powyżej, wartość
netto wynagrodzenia Wykonawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie
zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie
wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług,
wynikającej ze zmienionych przepisów.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 3 pkt. 2) powyżej,
wynagrodzenie Wykonawcy zostanie podwyższone w zakresie:
1) wartości, o jaką wzrosną całkowite koszty wykonania Umowy ponoszone
przez Wykonawcę, wynikające z podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych
pracowników biorących udział w reali-zacji pozostałej do wykonania
części zamówienia, w momencie wejścia w życie tych zmiany, do wysokości
wynagrodzenia minimalnego obowiązującej po zmianie przepisów lub jej
odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym
niż pełen etat,
2) dotychczasowej kwoty wynagrodzenia przysługującego odpowiednio
przyjmującym zlecenie lub świadczącym usługi biorącym udział w
realizacji części zamówienia pozostałej do wykonania do wysokości
minimalnej stawki godzinowej;
3) dotychczasowej kwoty wynagrodzenia przysługującego pracownikom
biorącym udział w realiza-cji części zamówienia pozostałej do wykonania,
o wysokość dodatku do wynagrodzenia za pracę w porze nocnej.
7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 3 pkt. 3) powyżej,
wynagrodzenie Wykonawcy zostanie podwyższone o wartość, o jaką wzrosną
całkowite koszty wykonania Umowy ponoszone przez Wykonawcę, wynikające
ze wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia oraz drugiej strony umowy o
pracę. Wzrost kosztów, o którym mowa powyżej wynika z konieczności
odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na
umowę o pracę, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w
momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, przy założeniu
braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób.
8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt. 4) powyżej, zmiana
wysokości wynagrodzenia będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia
należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości
kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z zasadami gromadzenia
i wysokościami wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.
9. W przypadkach, o których mowa w ust. 3 pkt. 2), 3) i 4), przed
zawarciem aneksu, o którym mowa powyżej, Wykonawca winien złożyć
Zamawiającemu pisemne oświadczenie o wysokości dodatkowych kosztów
wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 3 pkt 2), 3) i
4). Aneks, o którym mowa w ust. 3 powyżej, powinien być zawarty przez
Strony w terminie 30 dni od daty złożenia Zamawiającemu powyższego
oświadczenia przez Wykonawcę, przed wejściem w życie zmian, o których
mowa w ust. 3 pkt 2), 3) i 4).
10. W przypadku gdy oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa powyżej, budzi
zastrzeżenia Zamawiającego, zastrzega on sobie prawo do żądania od
Wykonawcy pisemnego zestawienia wynagrodzeń (przed i po zmianie) osób
skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia. Z zestawienia
musi jasno wynikać, że zmiany, o których mowa w ust. 3 pkt. 2), 3), 4)
miały wpływ na koszty wykonania umowy.
11. Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy
poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie
pisemnej, które powinny zawierać:
1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
12. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w
szczególności następujące zmiany:
1) danych teleadresowych;
2) danych rejestrowych;
3) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy;
13. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron i pod
rygorem nieważności wymaga formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-04-28, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający udzieli zamówienia trzem Wykonawcom, których oferty zostaną wybrane jako najkorzystniejsze.