IV.1) OPIS 
              
              IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: 
              Przetarg nieograniczony
              
              
              IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
              
                Nie
                
                  
                  Informacja na temat wadium
                  
                  
            
              
              
              IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
              
                Nie
               
                  
                  Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
                  
                  
       
              
              
              
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów 
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
              
              
                Nie
                
                
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów 
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
                
                Nie
                 
                
                Informacje dodatkowe:
                
                
              
              
              
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
              
              
                
                
                
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
                
                
                 
                
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
                
                
                 
              
              
              
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
              
              
              
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
              
              
                Liczba wykonawców  
                
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  
                
                Maksymalna liczba wykonawców  
                
                Kryteria selekcji wykonawców:
                
                
              
              
              
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
              
              
                Umowa ramowa będzie zawarta:
                
                
                
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
                
                
                  
                  Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
                  
                  
                
                Informacje dodatkowe:
                
                
                
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
                
               
                
                  
                  Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
 dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
                  
                  
        
                
                Informacje dodatkowe:
                
                
                
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów 
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
                
                
                
                 
                
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów 
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach 
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
                
                
              
              
              IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
              
              
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) 
              
              Nie
              
                
                Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
                
                
     
              
              Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
              
              
              Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
              
              
               
              
              
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione 
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie  termin ich 
udostępnienia:
              
              
              
              Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
              
              
              Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji 
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli 
licytować (minimalne wysokości postąpień): 
              
              
              Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu 
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie 
połączeń:
              
              
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
              
              
              Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              
                
                
Czas trwania: 
                
                
                
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                
                
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
                
                
              
              
              IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
              
              IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
              
              IV.2.2) Kryteria
              
              
              
              IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
              
              
Nie
               
              
              IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
              
              IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
              
              Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
              
              
              
              Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia 
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
              
               
              
              Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
              
               
              
              Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
              
              
              
              Informacje dodatkowe
              
              
              
              
              IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
              
              Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
              
              
              
              Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy 
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące 
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
              
              
              
              Wstępny harmonogram postępowania:
              
              
              
              Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
              
               
              
              Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
              
              
              
              
              Informacje dodatkowe:
              
              
              
              IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
              
              Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
              
              
              
              Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby 
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny 
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
              
              
                
              
              Informacje dodatkowe:
              
              
              
              IV.4) Licytacja elektroniczna  
              
              Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
              
              
                
              
              Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
              
              
                
              
              Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
 w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń 
informatycznych:
              
              
                
              
              Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
              
              
                
              
              Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
              
                
                  Czas trwania: 
                  
                    
                
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną  zakwalifikowani do następnego etapu:
                
                
              
           
                Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
                
                Data: 
 godzina: 
                
              Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
              
              
                
              
              Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
              
              
                
              
              
              Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
 do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo 
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
              
              
                
              
              
              Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
              
              
                
              
              
              Informacje dodatkowe:
              
              
                
              
              IV.5) ZMIANA UMOWY
              
              Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej 
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru 
wykonawcy:
              Tak
              
                
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
                
                
Zamawiający
 przewiduje możliwość dokonywania  zmian, w następujących przypadkach: 
1)	w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu 
realizacji 
i wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości Umowy – w 
przypadku, 
gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem postanowień innych
 umów mających bezpośredni związek z niniejszą umową, w tym umów 
zawartych pomiędzy Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi lub 
następstwem, w przypadku, 
gdy zmiany te nie były znane w dniu zawarcia Umowy, 
2)	w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu 
realizacji 
i wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości Umowy, 
w przypadku konieczności zrealizowania Umowy przy zastosowaniu innych 
rozwiązań, 
niż wskazane pierwotnie w Przedmiocie Umowy ze względu na zmiany 
powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w przypadku gdy okoliczności
 te nie były znane w dniu zawarcia Umowy,
3)	w zakresie Przedmiotu Umowy w przypadku zastosowania ulepszeń w 
stosunku 
do Przedmiotu Umowy, gdy przyniosą one wymierne korzyści Zamawiającemu, 
a nie zmieniają wartości Umowy.
4)	w zakresie terminu realizacji Umowy, Przedmiotu Umowy (w tym sposobu 
realizacji) 
w przypadku, prac nad uchwaleniem lub nowelizacją powszechnie 
obowiązujących przepisów prawa, które może mieć wpływ na realizację 
Umowy, a przewidywany kierunek zmian wskazuje na potrzebę wstrzymania, 
zawieszenia lub ograniczenia świadczeń stanowiących Przedmiot Umowy w 
oczekiwaniu na dokonanie zmian w przepisach prawa, 
5)	w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), przy 
niezmiennym poziomie wynagrodzenia, jeśli dzięki zmianom nastąpi poprawa
 wydajności, jakości prac związanych 
z Przedmiotem Umowy;
6)	w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), wynagrodzenia
 
w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z części prac w następstwie 
wystąpienia okoliczności, które nie były znane w momencie zawarcia 
Umowy, oraz których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia 
Umowy. W takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy ulega zmniejszeniu 
proporcjonalnie do zmiany zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia; 
7)	w zakresie Przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), w wyniku 
zmian 
w strukturze lub  organizacji Zamawiającego mających wpływ na zakres 
prac Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec 
podwyższeniu, a w razie ograniczenia zakresu prac ulega proporcjonalnemu
  zmniejszeniu,
8)	w zakresie Przedmiotu  Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu 
realizacji 
oraz pozostałych elementów Umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej 
uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej pierwotnymi 
postanowieniami;
9)	w zakresie zmian doprecyzowujących treść Umowy, jeżeli potrzeba ich 
wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie
 można usunąć w inny sposób, 
a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy
 w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, 
10)	w zakresie terminu obowiązywania Umowy poprzez jego wydłużenie, z 
zachowaniem niezmiennego poziomu wynagrodzenia, w sytuacji gdy taka 
zmiana umożliwi realizację 
w większym zakresie, 
11)	w zakresie zmian  podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, w 
przypadku, 
gdy zmiana ta nie pogorszy jakości świadczeń, do których zobowiązany 
jest Wykonawca 
lub zmiana ta jest niezbędna w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu 
Umowy,
12)	w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającej ze zmiany 
przepisów dotyczących stawki podatku VAT:
a)	w przypadku zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie kosztów
 wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość 
proporcjonalnego zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą 
ze zmian stawki podatku VAT;
b)	w przypadku zmiany stawki podatku VAT powodującej zmniejszenie 
kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje 
możliwość zmniejszenia  wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze 
zmian stawki podatku VAT.
              
              IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
              
              
              IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
              
              
              
              Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
              
              
              
              IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
              
              Data: 
2020-03-20, godzina: 
10:00,
              
              Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną 
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg 
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
              
              
Nie
            
              
              Wskazać powody:
              
              
              
              Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
              
>
              
polski
              
              IV.6.3) Termin związania ofertą: 
              
                do: 
             
                okres w dniach: 
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
             
              
              
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o 
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały 
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
              Nie
              
             
              IV.6.5) Informacje dodatkowe: