IV.1) OPIS IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony IV.1.2) Zamawiający
żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia:
Nie
Należy podać informacje
na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia
ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert
w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej
dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana
liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy
ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba
uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie
dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której
będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze
złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert
w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony
internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą
przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości,
wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać,
które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego,
rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji
elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
termin
realizacji dostawy |
10,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji
na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat
etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub
informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów
dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące
minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert
wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy,
którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia
należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający
przewiduje możliwość dokonywania zmian, w następujących przypadkach: 1) w
zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji i
wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości Umowy - w
przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem postanowień
innych umów mających bezpośredni związek z niniejszą umową, w tym umów
zawartych pomiędzy Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi lub następstwem, w
przypadku, gdy zmiany te nie były znane w dniu zawarcia umowy, 2) w zakresie
przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji i
wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości Umowy, w przypadku
konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań, niż
wskazane pierwotnie w przedmiocie Umowy ze względu na zmiany powszechnie
obowiązujących przepisów prawa, w przypadku gdy okoliczności te nie były znane w
dniu zawarcia Umowy, 3) w zakresie przedmiotu Umowy w przypadku zastosowania
ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą one wymierne korzyści
Zamawiającemu, a nie zmieniają wartości umowy. 4) w zakresie terminu realizacji
Umowy, przedmiotu umowy (w tym sposobu realizacji) w przypadku, prac nad
uchwaleniem lub nowelizacją powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które
może mieć wpływ na realizację Umowy, a przewidywany kierunek zmian wskazuje na
potrzebę wstrzymania, zawieszenia lub ograniczenia świadczeń stanowiących
przedmiot umowy w oczekiwaniu na dokonanie zmian w przepisach prawa, 5) w
zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), przy niezmiennym poziomie
wynagrodzenia, jeśli dzięki zmianom nastąpi poprawa wydajności, jakości prac
związanych z przedmiotem Umowy; 6) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu
realizacji), wynagrodzenia w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z części
prac w następstwie wystąpienia okoliczności, które nie były znane w momencie
zawarcia umowy, oraz których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia
umowy. W takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy ulega zmniejszeniu
proporcjonalnie do zmiany zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia; 7) w
zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), w wyniku zmian w
strukturze lub organizacji Zamawiającego mających wpływ na zakres prac
Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a w
razie ograniczenia zakresu prac ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu, 8) w
zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji oraz
pozostałych elementów Umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej
uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej pierwotnymi
postanowieniami; 9) w zakresie zmian doprecyzowujących treść Umowy jeżeli
potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie,
których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie
rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej
zapisów, 10) w zakresie terminu obowiązywania Umowy poprzez jego wydłużenie, z
zachowaniem niezmiennego poziomu wynagrodzenia, w sytuacji gdy taka zmiana
umożliwi realizację w większym zakresie, 11) w zakresie zmian podwykonawców
oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku gdy zmiana ta nie pogorszy jakości
świadczeń, do których zobowiązany jest Wykonawca lub zmiana ta jest niezbędna w
celu prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy, 12) W zakresie zmiany
wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającej ze zmiany przepisów dot. stawki podatku
VAT: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie kosztów
wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość proporcjonalnego
zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmian stawki podatku
VAT; b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT powodującej zmniejszenie kosztów
wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość
zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmian stawki podatku
VAT; IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze
poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu: Data:
2019-08-07,
godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na
pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub
prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie
całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: