IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena druku | 60,00 |
Cena dystrybucji | 30,00 |
Termin reazlizacji | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony
dopuszczają wprowadzenie zmian w zapisach umowy w związku z
okolicznościami niezawinionymi przez Wykonawcę ani osoby, którymi się
posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, których nie można było
przewidzieć w dniu jej zawarcia, z wyłączeniem zmian dotyczących
przedmiotu umowy.
2.Strony zobowiązują się, iż każdorazowo dokonają (w formie pisemnego
aneksu) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy na mocy Umowy, w
przypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142
ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości
minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z
dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu
zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub
zdrowotne.
3. Aneks, o którym mowa w ust. 1 powyżej, wchodzić będzie każdorazowo w
życie z dniem wejścia w życie zmian przepisów, o których mowa w ust. 2
pkt. 1) - 3),
4. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1) powyżej, wartość
netto wynagrodzenia Wykonawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie
zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie
wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług,
wynikającej ze zmienionych przepisów.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 2 pkt. 2) powyżej,
wynagrodzenie Wykonawcy zostanie podwyższone w zakresie:
1) wartości, o jaką wzrosną całkowite koszty wykonania Umowy
ponoszone przez Wykonawcę, a wynikające z podwyższenia wynagrodzeń
poszczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do
wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, do
wysokości wynagrodzenia minimalnego obowiązującej po zmianie przepisów
lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze
niższym niż pełen etat;
2) dotychczasowej kwoty wynagrodzenia przysługującego odpowiednio
przyjmującym zlecenie lub świadczącym usługi biorącym udział w
realizacji części zamówienia pozostałej do wykonania do wysokości
minimalnej stawki godzinowej;
3) dotychczasowej kwoty wynagrodzenia przysługującego pracownikom
biorącym udział w realizacji części zamówienia pozostałej do wykonania o
wysokość dodatku do wynagrodzenia za pracę w porze nocnej.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 2 pkt. 3) powyżej,
wynagrodzenie Wykonawcy zostanie podwyższone o wartość, o jaką wzrosną
całkowite koszty wykonania Umowy ponoszone przez Wykonawcę, wynikającą
ze wzrostu kosztów wykonawcy zamówienia publicznego oraz drugiej strony
umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej wykonawcę
zamówienia publicznego z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności
gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych
składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na
podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez wykonawcę z osobą
fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a biorących udział w
realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany,
części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych
osób.
7. W przypadkach, o których mowa w ust. 2 pkt. 2) i 3), przed zawarciem
aneksu, o którym mowa powyżej, Wykonawca winien złożyć Zamawiającemu
pisemne oświadczenie o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z
wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 2) i 3). Aneks, o którym
mowa w ust. 1 powyżej, powinien być zawarty przez Strony w terminie 30
dni od daty złożenia Zamawiającemu powyższego oświadczenia przez
Wykonawcę, przed wejściem w życie zmian, o których mowa w ust 2 pkt 2) i
3).
8. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron i pod
rygorem nieważności wymaga formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-07-22, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: