IV.1) OPIS IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony IV.1.2) Zamawiający
żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia:
Nie
Należy podać informacje
na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia
ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert
w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej
dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana
liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy
ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba
uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie
dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której
będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze
złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert
w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony
internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą
przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości,
wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać,
które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego,
rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji
elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
termin
realizacji dostawy |
10,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji
na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat
etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub
informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów
dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące
minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert
wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy,
którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia
należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający
przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w następujących przypadkach: 1) w
zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji i
wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości Umowy - w
przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem postanowień
innych umów mających bezpośredni związek z niniejszą umową, w tym umów
zawartych pomiędzy Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi lub następstwem, w
przypadku, gdy zmiany te nie były znane w dniu zawarcia umowy, 2) w zakresie
przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji i
wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości Umowy, w przypadku
konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań, niż
wskazane pierwotnie w przedmiocie Umowy ze względu na zmiany powszechnie
obowiązujących przepisów prawa, w przypadku gdy okoliczności te nie były znane w
dniu zawarcia Umowy, 3) w zakresie terminu realizacji Umowy, przedmiotu umowy (w
tym sposobu realizacji) w przypadku, prac nad uchwaleniem lub nowelizacją
powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które może mieć wpływ na realizację
Umowy, a przewidywany kierunek zmian wskazuje na potrzebę wstrzymania,
zawieszenia lub ograniczenia świadczeń stanowiących przedmiot umowy w
oczekiwaniu na dokonanie zmian w przepisach prawa, 4) w zakresie przedmiotu
Umowy (w tym sposobu realizacji), przy niezmiennym poziomie wynagrodzenia, jeśli
dzięki zmianom nastąpi poprawa wydajności, jakości prac związanych z przedmiotem
Umowy; 5) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), wynagrodzenia
w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z części prac w następstwie wystąpienia
okoliczności, które nie były znane w momencie zawarcia umowy, oraz których nie
można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. W takiej sytuacji
wynagrodzenie Wykonawcy ulega zmniejszeniu proporcjonalnie do zmiany zakresu
prac objętych przedmiotem zamówienia; 6) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym
sposobu realizacji), w wyniku zmian w strukturze lub organizacji Zamawiającego
mających wpływ na zakres prac Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie
może ulec podwyższeniu, a w razie ograniczenia zakresu prac ulega
proporcjonalnemu zmniejszeniu, 7) w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu
realizacji), terminu realizacji oraz pozostałych elementów Umowy w przypadku
wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z
jej pierwotnymi postanowieniami; 8) w zakresie zmian doprecyzowujących treść
Umowy jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w
umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać
usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej
interpretacji jej zapisów, 9) w zakresie terminu obowiązywania Umowy poprzez
jego wydłużenie, z zachowaniem niezmiennego poziomu wynagrodzenia, w sytuacji
gdy taka zmiana umożliwi realizację w większym zakresie, 10) w zakresie zmian
podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku gdy zmiana ta nie
pogorszy jakości świadczeń, do których zobowiązany jest Wykonawca lub zmiana ta
jest niezbędna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy, 11) W zakresie
zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającej ze zmiany przepisów dot. stawki
podatku VAT: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie
kosztów wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość
proporcjonalnego zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmian
stawki podatku VAT; b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT powodującej
zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający
przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze
zmian stawki podatku VAT; 3. Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy
Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji
zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość
wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia
umowy. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej Umowy będzie potwierdzenie
powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół
wraz z uzasadnieniem) przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której
wchodzą przedstawiciele Stron. IV.6) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania
informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu: Data:
2017-11-07,
godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na
pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub
prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie
całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: