IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 90,00 |
termin realizacji dostawy | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Zamawiający może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym:
1) w przypadku, gdy Wykonawca nie przystąpił do prac lub zaniechał ich
realizacji, tj. nie wykonuje Umowy bez uzasadnienia przez okres co
najmniej 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia upływu terminu
realizacji, o którym mowa § 3 ust. 2 Umowy, pomimo dodatkowego wezwania
Zamawiającego złożonego na piśmie lub przesłanego drogą elektroniczną;
2) suma kar umownych, o których mowa w § 5 ust. 1 Umowy, przekroczy 20%
wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy .
3) w przypadku naruszenia postanowień Umowy dotyczących ochrony
informacji oraz ochrony danych osobowych;
4) w przypadku powierzenia wykonania przedmiotu umowy osobom trzecim, w
tym podwykonawcom bez zgody Zamawiającego.
2. Za dzień wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym Strony
uznają dzień doręczenia Wykonawcy wypowiedzenia na piśmie.
3. Prawo do rozwiązania umowy w przypadkach wskazanych w ust. 1 powinno
zostać wykonane w terminie 60 dni od zaistnienia przesłanki rozwiązania.
4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że
wykonanie umowy lub jej części nie leży w interesie publicznym, czego
nie można było przewidzieć
w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy lub jej
części
w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa odstąpienia od
Umowy,
o którym mowa w ust. 4 Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie wyłącznie z
tytułu wykonania części Umowy, która została dotychczas zrealizowana.
Podstawą do określenia wynagrodzenia za wykonane prace, będzie protokół
sporządzony przez Strony umowy stwierdzający procentowy stopień
zrealizowanych dostaw
i odpowiednio proporcjonalnie należne za nie wynagrodzenia.
6. W przypadkach rozwiązania Umowy wskazanych w ust. 1 z przyczyn
zależnych od Wykonawcy, Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za
dotychczas wykonane prace w ramach danego, niezakończonego zlecenia.
7. W przypadku rozwiązania Umowy Zamawiający nie traci uprawnienia do
naliczenia kar umownych należnych z innego tytułu.
8. Wykonawca ma prawo do rozwiązania Umowy oraz żądania zapłaty za
wykonane już prace w przypadku nierealizowania przez Zamawiającego
obowiązku zapłaty wynagrodzenia w terminie 60 dni od upływu terminu
płatności. Prawo rozwiązania Umowy należy wykonać w terminie 30 dni od
powzięcia wiadomości o tej okoliczności.
9. Rozwiązanie Umowy przez Wykonawcę musi być poprzedzone pisemnym
wezwaniem Zamawiającego do wykonania obowiązku, który zdaniem Wykonawcy
nie jest wykonywany i wyznaczeniem Zamawiającemu dodatkowego terminu do
jego wykonania nie krótszego niż 14 dni. Dopiero po upływie wyznaczonego
terminu, Wykonawca może odstąpić od Umowy w drodze oświadczenia
złożonego w formie pisemnej;
10. W przypadku rozwiązania Umowy przez Wykonawcę z zawinionych
okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawca zachowuje
wynagrodzenie za wykonane już usługi. Podstawą do określenia
wynagrodzenia za wykonane prace, będzie protokół sporządzony przez
strony umowy stwierdzający procentowy stopień zaawansowania wykonanych
prac i odpowiednio proporcjonalnie należne za nie wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-10-04, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: