IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) KryteriaKryteria | Znaczenie |
cena | 80 |
zarządzanie ośrodkiem | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
| |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWYPrzewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w
następujących przypadkach:
1)w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu
realizacji i wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości
Umowy - w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie
następstwem postanowień innych umów mających bezpośredni związek z
niniejszą umową, w tym umów zawartych pomiędzy Zamawiającym a
instytucjami nadzorującymi lub następstwem, w przypadku, gdy zmiany te
nie były znane w dniu zawarcia umowy,
2)w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu
realizacji i wynagrodzenia, jednak nie powodujących zwiększenia wartości
Umowy, w przypadku konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu
innych rozwiązań, niż wskazane pierwotnie w przedmiocie Umowy ze względu
na zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w przypadku gdy
okoliczności te nie były znane w dniu zawarcia Umowy,
3)w zakresie terminu realizacji Umowy, przedmiotu umowy (w tym sposobu
realizacji) w przypadku, prac nad uchwaleniem lub nowelizacją
powszechnie obowiązujących przepisów prawa, które może mieć wpływ na
realizację Umowy, a przewidywany kierunek zmian wskazuje na potrzebę
wstrzymania, zawieszenia lub ograniczenia świadczeń stanowiących
przedmiot umowy w oczekiwaniu na dokonanie zmian w przepisach prawa,
4)w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), przy
niezmiennym poziomie wynagrodzenia, jeśli dzięki zmianom nastąpi poprawa
wydajności, jakości prac związanych z przedmiotem Umowy;
5)w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), wynagrodzenia
w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z części prac w następstwie
wystąpienia okoliczności, które nie były znane w momencie zawarcia
umowy, oraz których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia
umowy. W takiej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy ulega zmniejszeniu
proporcjonalnie do zmiany zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia;
6)w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), w wyniku zmian
w strukturze lub organizacji Zamawiającego mających wpływ na zakres prac
Wykonawcy, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec
podwyższeniu,
a w razie ograniczenia zakresu prac ulega proporcjonalnemu
zmniejszeniu,
7)w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu
realizacji oraz pozostałych elementów Umowy w przypadku wystąpienia siły
wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej
pierwotnymi postanowieniami;
8)w zakresie zmian doprecyzowujących treść Umowy jeżeli potrzeba ich
wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie
można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie
rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji
jej zapisów,
9)w zakresie terminu obowiązywania Umowy poprzez jego wydłużenie,
z zachowaniem niezmiennego poziomu wynagrodzenia, w sytuacji gdy taka
zmiana umożliwi realizację w większym zakresie,
10)w zakresie zmian podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, w
przypadku gdy zmiana ta nie pogorszy jakości świadczeń, do których
zobowiązany jest Wykonawca lub zmiana ta jest niezbędna w celu
prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy,
11)w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającej ze zmiany
przepisów dot. stawki podatku VAT:
a)w przypadku zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie kosztów
wykonania po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość
proporcjonalnego zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą
ze zmian stawki podatku VAT;
b)w przypadku zmiany stawki podatku VAT powodującej zmniejszenie kosztów
wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość
zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmian stawki
podatku VAT;
Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy
poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie
pisemnej, które powinny zawierać:
1)opis zmiany,
2)uzasadnienie zmiany,
3)koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
4)czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej Umowy będzie potwierdzenie
powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej
(protokół wraz z uzasadnieniem) przez komisję powołaną przez
Zamawiającego, w skład której wchodzą przedstawiciele Stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnymIV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: