IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia
wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci
katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie
oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców,
którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów:
Umowa ramowa będzie
zawarta:
Czy przewiduje się
ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie
dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego
systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których
wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się
ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia: nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom
w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje
dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i
jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne
wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i
czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy wykonawcy, którzy
nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria
oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
80 |
zarządzanie ośrodkiem |
20 |
IV.2.3) Zastosowanie
procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z
ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać
wszystkie oferty:
Przewidziane jest
zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych
bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu
ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w
tym liczbę etapów):
Informacje
dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu
konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego
lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas
dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do
składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne
wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu
liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów
oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje
dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie
prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w
toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów
licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy, którzy nie
złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki
zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron
postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w
sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w
następujących przypadkach: 1)w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu
realizacji), terminu realizacji i wynagrodzenia, jednak nie powodujących
zwiększenia wartości Umowy - w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia
zmian będzie następstwem postanowień innych umów mających bezpośredni
związek z niniejszą umową, w tym umów zawartych pomiędzy Zamawiającym a
instytucjami nadzorującymi lub następstwem, w przypadku, gdy zmiany te nie
były znane w dniu zawarcia umowy, 2)w zakresie przedmiotu Umowy (w tym
sposobu realizacji), terminu realizacji i wynagrodzenia, jednak nie
powodujących zwiększenia wartości Umowy, w przypadku konieczności
zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań, niż wskazane
pierwotnie w przedmiocie Umowy ze względu na zmiany powszechnie
obowiązujących przepisów prawa, w przypadku gdy okoliczności te nie były
znane w dniu zawarcia Umowy, 3)w zakresie terminu realizacji Umowy,
przedmiotu umowy (w tym sposobu realizacji) w przypadku, prac nad
uchwaleniem lub nowelizacją powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
które może mieć wpływ na realizację Umowy, a przewidywany kierunek zmian
wskazuje na potrzebę wstrzymania, zawieszenia lub ograniczenia świadczeń
stanowiących przedmiot umowy w oczekiwaniu na dokonanie zmian w przepisach
prawa, 4)w zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), przy
niezmiennym poziomie wynagrodzenia, jeśli dzięki zmianom nastąpi poprawa
wydajności, jakości prac związanych z przedmiotem Umowy; 5)w zakresie
przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), wynagrodzenia w wyniku
rezygnacji przez Zamawiającego z części prac w następstwie wystąpienia
okoliczności, które nie były znane w momencie zawarcia umowy, oraz których
nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. W takiej sytuacji
wynagrodzenie Wykonawcy ulega zmniejszeniu proporcjonalnie do zmiany
zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia; 6)w zakresie przedmiotu
Umowy (w tym sposobu realizacji), w wyniku zmian w strukturze lub
organizacji Zamawiającego mających wpływ na zakres prac Wykonawcy, przy
czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a w razie
ograniczenia zakresu prac ulega proporcjonalnemu zmniejszeniu, 7)w
zakresie przedmiotu Umowy (w tym sposobu realizacji), terminu realizacji
oraz pozostałych elementów Umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej
uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej pierwotnymi
postanowieniami; 8)w zakresie zmian doprecyzowujących treść Umowy jeżeli
potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie,
których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać
usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej
interpretacji jej zapisów, 9)w zakresie terminu obowiązywania Umowy
poprzez jego wydłużenie, z zachowaniem niezmiennego poziomu
wynagrodzenia, w sytuacji gdy taka zmiana umożliwi realizację w większym
zakresie, 10)w zakresie zmian podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa,
w przypadku gdy zmiana ta nie pogorszy jakości świadczeń, do których
zobowiązany jest Wykonawca lub zmiana ta jest niezbędna w celu prawidłowej
realizacji przedmiotu Umowy, 11)w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy,
wynikającej ze zmiany przepisów dot. stawki podatku VAT: a)w przypadku
zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie kosztów wykonania po
stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość proporcjonalnego
zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmian stawki
podatku VAT; b)w przypadku zmiany stawki podatku VAT powodującej
zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający
przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę
wynikającą ze zmian stawki podatku VAT. Zmiana Umowy nastąpić może z
inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej
stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:
1)opis zmiany, 2)uzasadnienie zmiany, 3)koszt zmiany oraz jego wpływ na
wysokość wynagrodzenia, 4)czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na
termin zakończenia umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej Umowy
będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie
umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez komisję powołaną przez
Zamawiającego, w skład której wchodzą przedstawiciele Stron.
IV.6)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania
informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze
poufnymIV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:
08/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie
terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub
języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu
(EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki
służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe,
które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje
dodatkowe: