Warszawa: ZP-16/FRSE/2011
Numer ogłoszenia: 103277 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji , ul. Mokotowska 43, 00-551 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 46 31 000, faks 22 46 31 025.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja korzystająca ze środków publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-16/FRSE/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji materiałów reklamowych i promocyjnych oraz nagród w konkursach dla programów funkcjonujących w ramach FRSE w podziale na pakiety: Pakiet A Pakiet C Pakiet D Pakiet E (brak nazwy Pakiet B spowodowany jest nazewnictwem w systemie informatycznym Zamawiającego) 2.Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiącym jednocześnie formularz cenowy oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Specyfika Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE) i sposób realizacji umowy: a)W ramach FRSE działa kilkanaście niezależnych programów edukacyjnych. Każdy z programów będzie zamawiał materiały promocyjne na swoje potrzeby. Oznacza to, że każdy z gadżetów zawartych w tabeli z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) może być zamówiony w różnym nakładzie i z innym zestawem logotypów. Gadżety będą zamawiane sukcesywnie w ciągu trwania umowy. Minimalne jednorazowe nakłady poszczególnych materiałów zostały określone w tabeli z opisem przedmiotu zamówienia. Nakład minimalny oznacza jednorazowy nakład danego materiału promocyjnego z indywidualnym projektem zdobienia określoną w SIWZ techniką. b) Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za kontakt z Wykonawcą i realizację umowy jest: Agnieszka Znój (koordynatorka umowy) tel.: 22 46 31 177, e-mail: agnieszka.znoj@frse.org.pl, oraz Weronika Walasek tel.: 22 46 31 176, e-mail: weronika.walasek@frse.org.pl, Zamówienia będą składane poprzez wysłanie przez Zamawiającego do Wykonawcy zlecenia dostawy, o którym mowa w pkt. 12 drogą elektroniczną. c) Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji jest administratorem największych programów Unii Europejskiej z zakresu edukacji. Do końca 2006 r. swój cel realizowała przede wszystkim poprzez koordynację dwóch programów UE - SOCRATESA II i MŁODZIEŻY. od 2007 r. zajmuje się koordynacją programów: Uczenie się przez całe życie (w tym Comenius, Erasmus, Leonardo da Vinci, Grundtvig) oraz Młodzież w działaniu, Fundacja prowadzi także Krajowe Punkty Kontaktowe ds. programów UE ERASMUS MUNDUS i TEMPUS, Krajowe Biuro Programu Eurodesk, Centrum Współpracy z Europą Wschodnią i Krajami Kaukazu SALTO EECA, Fundacja realizuje w Polsce inicjatywę European Language Label oraz program eTwinning. przy Fundacji działa także Polskie Biuro Eurydice oraz Krajowe Centrum Europass. od 2007 Fundacja realizuje też Polsko-Litewski Fundusz Wymiany Młodzieży, od 2008 r. Fundusz Stypendialny i Szkoleniowy, od 2009 r. Szwajcarski Fundusz Stypendialny. 4.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały nazwy i oznaczenia towaru, to mają one na celu określenie wymaganego standardu produktu. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia - powinien wskazać jego dokładną nazwę i parametry zgodnie z opisem. 5.Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w podziale na zakładki (pakiety), który został sporządzony na potrzeby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jeden i więcej pakietów. 6.Szacunkowe ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia - formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ, nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty. 7.Rzeczywiste ilości zamawianego towaru będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj.: w ilościach podanych opisie przedmiotu zamówienia - formularzu cenowym - załączniku nr 2 do SIWZ. 9.Zamawiający wymaga, aby oferowany towar spełniał parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia - formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. Parametry podane dla poszczególnych pozycji są wymaganiami minimalnymi. a)Wykonawca oferując towar wpisuje jego dokładną nazwę i parametry produktu (producent wyrobu, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu, ewentualnie numer katalogowy) w opisie przedmiotu zamówienia - formularzu cenowym - oraz wpisuje termin gwarancji, jeśli wykracza powyżej 12-miesięcznego wymaganego przez Zamawiającego. Jeśli Wykonawca nie wpisze terminu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że wynosi on minimalny wymagany termin - 12 miesięcy. b)W przypadku oferowania produktu identycznego jak wskazany przez Zamawiającego (dotyczy towaru przy którym Zamawiający wskazał typ lub klasę produktu) należy wpisać adnotację: taki sam jak w opisie. c)Jeżeli towar nie ma wskazań typu lub klasy, Zamawiający wymaga wpisania danych w opisie przedmiotu zamówienia - formularzu cenowym - umożliwiających identyfikację produktu oraz potwierdzających zgodność wymaganych parametrów z parametrami oferowanego artykułu. 9.Wymagana standardowa gwarancja, tj. 12 miesięcy, o ile w załączniku nr 2 nie określono inaczej. 10.Towar dostarczony w ramach realizacji umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany wyprodukowany nie wcześniej niż w 2009 r. 11.Dostawy wykonywane będą na podstawie zleceń dostawy składanych wyłącznie przez upoważnione przez Zamawiającego osoby drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę. Zlecenia dostawy składane będą z uwzględnieniem danych zawartych w zestawieniu podział zamówienia na komponenty FRSE stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej umowy. 12.Ze względu na wielo-oddziałową strukturę Zamawiającego na zamawianych gadżetach reklamowych wymagane będzie umieszczanie logotypów lub oznaczeń, wskazanych przez Zamawiającego. Wzory przykładowych logotypów i oznaczeń występujących w FRSE oraz manual podstawowych oznaczeń oraz księgę identyfikacji wizualnej zawiera Załącznik nr 7, 7a i Załącznik nr 8 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.21.21-5, 30.19.21.30-1, 18.93.00.00-7, 22.81.63.00-6, 22.81.50.00-6, 22.10.00.00-1, 30.19.97.92-8, 30.19.61.00-0, 18.93.20.00-1, 30.23.72.40-3, 18.93.60.00-9, 30.23.46.00-4, 38.65.10.00-3, 32.33.16.00-8, 32.32.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany stawki podatku od towarów VAT Wykonawca wystawi fakturę zgodnie z obowiązującą na dzień wystawienia faktury stawką.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frse.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji ul. Mokotowska 43 00-551 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji ul. Mokotowska 43 00-551 Warszawa pok.401.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane z Programu Uczenie się przez całe życie, Programu Młodzież w działaniu, Programu eTwinning, Funduszu Stypendialnego i Szkoleniowego oraz Krajowego Centrum Europass.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie